tisdag 16 februari 2010

Tjoho! Nu är jag tillbaka!!

Har ju inte varit så värst flitig på att skriva här... Fått några små kommentarer om det, hmmm. Får väl skärpa till mig, speciellt eftersom jag var så flitig med att pika Fredrik för hans blogg, där han inte skrivit sen den 16/12...! Skärpning, Darlingen!

Igår hade vi besök av min gosiga gudson, Tristan, och hans mamma Lotta o lillebror Ossian. Alltid lika mysigt o roligt att träffas, önskar bara att vi hade gjort det oftare. Celina älskade verkligen Ossian o skulle klappa o kramas mest hela tiden, se bild. Kul att någon är mindre än henne själv för en gångs skull :O))

Benjamin håller på att tappa sin andra tand! Hur stort som helst för honom! Han tror att han kommer att tappa den ikväll när vi borsta tänderna, vi får väl se. Håller tummarna för hans skull att det blir så, då kommer ju tandälvan o hälsar på :O))
Celina är fortfarande väldigt försiktig med att gå själv, sätter sig helst ner när vi släpper henne. Men hon är väldigt stabil o går mycket när man bara håller henne i en hand. Så förhoppningsvis släpper det för henne snart. Vi får öva här hemma om dagarna.

Lilla prinsessan verkar inte vilja sova, så jag får väl ta upp henne igen... Min egen-tid får vänta sen stund till alltså :O))

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥