onsdag 22 maj 2013

Lite ledighet.

Vaknade upp till en trist och grå onsdag med regnet smattrande mot fönstren idag men nu börjar solen titta fram lite smått. Hoppas att den kan tränga igenom de trista molnen så att vi framåt eftermiddagen får en solig dag istället!
Nu är jag ledig i fyra dagar så nu vill jag ha sol!!
 
Igen har jag varit dålig på att skriva här och jag har funderat lite fram och tillbaka på bloggens to be or not to be. Tror ändå att jag kör på ett tag till så får vi se hur det blir sen.
Det har varit väldigt mycket den senaste tiden så kanske är det bara så att tiden inte räcker till. Kanske att jag snart får lite inspiration till att skriva lite mer igen.
 
I helgen som gick åkte vi iväg med husvagnen. Jag har varit väldigt tveksam till att åter igen ha den på säsongsplats, det är verkligen inte min grej! Hade hellre åkt runt lite.
Till slut bestämde vi i alla fall att det fick bli så i år igen, övriga familjen har längre ledighet i sommar än vad jag har så då kan det väl vara skönt för dom att vara där och jag kan åka upp på lediga dagar osv. Så även denna sommar lär det bli en massa farande och flängande mellan Kristianstad och Sturkö.
 
Snart ska jag och min lilla Plutta åka ner en sväng på stan men innan det ska jag unna mig en stund i soffan med nya numret av Plaza Interiör! Så somrigt och fint!
 
 

1 kommentar:

  1. Vad härligt med lite ledighet, det är du väl värd!

    Önskar dig en finfin torsdag!


    Kram Maria

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥