fredag 19 mars 2010

Älsklingen är hemma igen!

Idag fick älsklingen komma hem igen!! Helt underbart att ha honom hemma igen! Hans trötthet har han inte fått något direkt läkarutlåtande om, men han hade en svullnad i näsan som gjorde ont. Detta visade sig vara en inflammation som läkaren var rädd skulle sprida sig upp till hjärnan, så det blev en akut remiss till CSK för att kontrollera detta närmare. För att förhindra hjärnhinneinflammation fick han antibiotika via dropp, alltså i förebyggande syfte. Var uppe o hälsade på 2 ggr igår, oj vad jobbigt att lämna honom där!! Så snacka om att jag blev glad när det kom ett sms i förmiddags med texten "jag får komma hem idag"!!! Jag hoppade nästan jämfota här hemma :O)) Celina är som en svans på honom nu, hon har ju inte varit så mycket med honom denna veckan i o med att han mest har sovit.

Ikväll blir det mys. Benjamin ville sova hos farmor o farfar så efter Celina somnat ska vi äta lite tacos o bara slappa. Tyvärr fick vi ställa in helgens träff med Peter o Pernilla, lika bra så att Fredrik får vila sig istället. Men imorgon bär det av till Underbara Ungar-mässan, Benjamin ska titta på Erik Saade!! Hans stora favorit just nu!! Sen blir det en mysig hemmakväll med hela familjen.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥