fredag 26 mars 2010

Underbara vår!

Våren är äntligen här!! Hoppas att den är här för att stanna!
Igår gick jag o Celina en lååååååååååååååååååååååååång runda. Skulle ner på stan, men tog en promenad via Härlövsängaleden, så det tog en timme att komma till stan. Där gick vi en stund, lunchade med Fredrik o sen gick vi vidare till dagis. Så det blev drygt 4 timmar som vi gick igår. Som om inte det räckte med motion, cyklade vi till Kvantum senare på eftermiddagen.... På kvällen åkte vi till min mysiga svägerska Camilla som fyllde år, där det bjöds på våfflor. Mums!

Idag har jag o barnen varit på stan en liten runda. Hittade helt underbara ljuslyktor på Hemtex som ska pryda altanen lite längre fram i vår. Så länge står de på framsidan o ser fina ut :O) Påskriset är inhandlat o pyntat idag, står oxå på framsidan, i år blir det bara ris utomhus. Känner att påsken inte riktigt är min helg, visst är det mysigt men jag vill liksom inte engagera mig så mycket genom att pynta hur mycket som helst. Jag "vårpyntar" utomhus istället genom att köpa blommor o göra fint istället.


Ikväll kommer Annica o Ante över på middag, var ett tag sen vi träffades så det ska bli kul. Fredrik står för matlagningen ikväll, färsk pasta o köttfärssås. Så jag ska bara duka, dammsuga o plocka undan lite. Tänkte fixa lite med det nu sen ska vi gå ut i det fina vårvädret igen.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥