lördag 27 mars 2010

Igår var Annica o Ante här, lika trevlig som vanligt! Celina var vaken länge o somnade runt 21, kanon, då sover hon länge tänkte jag. Kl.06:23 hörde jag att hon gnällde lite, gav henne nappen o höll tummarna på att hon skulle somna om igen. Men nejdå, hon gosade en liten stund men sen var det bara att gå upp med henne. Nu har vi plockat undan, diskat o tömt diskmaskinen, la henne igen för en liten stund sen för att se om hon kunde somna om igen, men det verkar inte funka riktigt. Hon sitter o leker o pratar i sängen... :O) Mysigt att lyssna på!
Det är väl bara att ta upp henne igen oxå får vi gå o duscha lite.

Idag ska jag åka till Lund o hälsa på min underbara vän Tove! All by my self!!! Ingen man, inga barn, det ska bli sååååååååååååååååååååååå skönt att bara få vara själv. Vi ska börja dagen på IKEA i Malmö, där Tove ska köpa lite möbler till sitt sovrum som vi sen ska fixa med. Blir väl ett par glas vin när vi monterar möbler, kan gå precis hur som helst det :O)) Sen kommer vi att bara äta gott o sitta o prata o ha det mysigt. En riktig tjejkväll med andra ord!

Nu blev det ganska tyst där uppe, kanske hon har kunnat somna om... Eh, nej, nu hörde jag en bok som åkte i golvet. Det är nog dags att ta upp henne igen innan hon väcker resten av familjen.

Ha det så bra.
Kram.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥