lördag 17 april 2010

Finaste presenten!

I torsdags när jag o Celina hämtade Benjamin på dagis hade han gjort en jättefin teckning till Celina. Dessutom fick hon en present, det var mycket viktigt att bara hon öppnade den :O)) I paketet låg ett jättefint halsband som Benjamin gjort till henne. Kan man ha en sötare storebror?!?!!? :O)) Han är helt underbar!! Ska inhandla en vit ram till teckningen o sätta upp på hennes rum.

Veckan har annars varit väldigt lugn, var o fikade hos fina Susanne i Färlöv i tisdags. Vi arbetade tillsammans på maxiCall men nu är hon oxå mammaledig med Noah som snart blir 1 år. Vi utbytte en del recept som jag ser fram emot att prova på! Alltid kul att få nya recept.

Celina sitter o äter lite mellis här brevid. Vi ska snart åka till Annika o Ante på middag. Fredrik o Benjamin blev hämtade av Ante tidigare idag, de skulle dricka lite gott o spela Wii, så de är redan där. Hade en tanke på att vi oxå skulle varit där nu, men när jag skulle ta upp Celina från sin lilla eftermiddagslur hade hon bajsat o eftersom hon bara hade blöja o tröja, hade det såklart kommit lite på hennes gosefilt... Så nu ligger den i tvättmaskinen... Klar om en liten stund, sen får vi torka den hos Annika o Ante så den är ok tills kvällssömnen. Är lite för snål för att införskaffa en till... Men det är väl bara att inse att det nog är hög tid till det.
Dags att packa ut lite grejor i bilen. Ha det gottis.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥