fredag 9 april 2010

Påsklov!

Denna veckan har Benjamin haft påsklov från dagis. Tror han tycker det är ganska så skönt, att bara vara hemma o vara. En del grannar har oxå varit hemma så det har nog hjälpt till lite, annars hade han nog tyckt det varit lite långtråkigt.
Igår åkte vi ner till min syster Jenny o gratulerade hennes söta Tindra som fyllde 3 år i måndags. Vi kunde tyvärr inte komma på kalaset men det var nästan skönare att åka ner igår, vi träffas inte så ofta så det var skönt att bara kunna sitta o prata medan barnen lekte. Det hade vi inte kunnat göra på samma sätt på kalaset precis.
Var lite rädd för att Benjamin skulle tycka det var lite tråkigt, men Jennys bonusdotter o hennes kompis kom hem strax efter vi kom så han var ute hela tiden med dom o hade superkul! Han var uppe i studsmattan precis hela tiden så han var helt slut när vi åkte hem o somnade i bilen. Efter en timmes sömn i bilen var han rätt så pigg på kvällen så han o jag kröp upp i vår säng med en film o lite gott. Supermysigt!!

Idag var Celina innen i badrummet o röjde runt, efter en stund blev det väldigt tyst så jag gick in för att titta. Där hittade jag blöjor, en korg o lite kläder slängda på golvet, men ingen Celina... Märkligt, hade ju inte sett henne gå ut därifrån. Men på hyllan under skötbordet satt min lilla polkagris, hur glad o nöjd som helst!




Denna fina hatt hade Benjamin på sig när de hade påskfest på dagis! Tillverkades en kväll när Tove var här o hälsade på, lite tjejsnack, lite vin o lite kreativitet! Blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet :O))

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥