onsdag 7 mars 2012

Äntligen!

Äntligen är det onsdag! Har längtat så efter just denna onsdagen ett tag nu. Ikväll kl.21:00 bänkar jag mig framför tv:n och då får inget störa mig på 2 timmar! Ikväll är det nämligen dags för premiäravsnitten av Grey´s Anatomy! Dubbelavsnitt dessutom, kan ju inte bli bättre. I princip det enda jag följer på tv:n, så då är det jag som bestämmer över fjärrkontrollen!

Onsdagar innebär också skoldag så idag slutade jag redan till lunch. Det blev en sväng på stan innan det var dags för utvecklingssamtal på dagis för Lillbus. Men stan kändes inte så roligt idag, hade verkligen ingen lust att gå där. Så typiskt när man väl har lite tid över.
Samtalet på dagis gick bra, det var så kul att höra vad de tycker om hennes utveckling, vad hon gör, vem hon leker med osv. Även om hon gärna berättar själv så kan man inte alltid lita helt hundra på henne.
Nu sitter hon med min mobil och kollar på youtube, nu är det olika barnvisor som hon både sjunger med i och försöker få till det med rörelserna. Innan var det Eric Saade som hon sjöng till och försökte hänga med i hans moves. Så underbart sött! Tror jag ska försöka smygfilma henne.

Har suttit och kollat runt lite på nätet efter fina vårkläder till barnen. Nova Star har som vanligt hur underbara kläder som helst. Bl a har jag spanat på en fin jackan på Oiidesign till Benjamin, men han är ju som bekant väldigt bestämd när det gäller kläder så jag får ha lite överläggning med honom först innan jag ev. klickar hem den.
Finns även i denna härliga rosa, som klippt och skuren för en liten Celina.
Nu ska jag klicka mig vidare bland alla fina vårnyheter som jag mer än gärna hade sett hängandes i barnen garderober!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥