fredag 2 mars 2012

Shopping-gen?

Idag kör vi en ledig dag och faktiskt en riktigt långledighet eftersom jag inte ska jobba förrän på måndag eftermiddag/kväll. Hur mysigt och roligt det än är att jobba så ska det bli skönt att få vara ledig med familjen lite.
Känner mig så nöjd med mitt liv just nu! Jag trivs super på min apu-plats, de trivs med mig och vill att jag ska vara hos dom i sommar istället för BB/förlossningen, jag känner att jag valt helt rätt inriktning och deras lovord visar ju oxå att jag valt rätt. Dessutom är våren på G och framför allt så har jag den underbaraste familjen. Känner mig lite nyförälskad i mitt Hjärta, barnen är så lugna och harmoniska nu, inga jobbiga perioder med humörsvängningar osv. Helt underbart!

Innan jobbet igår var jag och Celina en sväng på stan och fixade några ärende. När vi gick tillbaka till bilen blev hon helt förtvivlad och ville inte alls åka hem, hon ville stanna på stan!! Tror aldrig jag varit med om att ett barn vill vara på stan längre, kan hon ha ärvt min shopping-gen?!
När vi var på Lindex gick hon och plockade på sig lite kläder som hon tyckte att vi skulle köpa!
3 år och redan en shoppaholic :O)) Till sin fars stora fasa...! Haha!

I denna delen av Skåne skiner solen och det är så härligt vårväder ute idag, så snart ska jag och lillskruttan gå ut och fixa lite i trädgården. Måste tömma krukorna på vissna höstblommor och fundera ut vad som ska få pryda framsidan nu i vår.
Men först ska jag packa lite för när vi hämtat Benjamin på skolan i eftermiddag åker hela familjen på lite äventyr!

Trevlig helg på dig!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥