måndag 5 mars 2012

Vackra måndag

Måndag igen och en ny härlig vecka framför oss. Igår insåg jag att jag bara är ledig en dag denna veckan, men jag älskar det jag gör just nu så då är det helt ok!
Äventyret jag skrev om i fredags var en helgtripp till Rödeby utanför Karlskrona där vi hälsade på ett par vänner. Det blev en lugn och skön helg med god mat och underbart väder. Eftersom det var ett tag sen vi sågs hade vi en del att ta igen så fredagen bestod mest av en massa pratande. I lördags gick vi en långpromenad till en jättefin lekplats och därefter korvgrillning och lite slappande i solen.

Härliga vårkrokusar
Här är det snart dags att förbereda lite lunch så att lillbus hinner äta och vila en stund innan det är dags att åka till dagis. Tänkte hinna ut i det fina vädret också en liten stund. Skulle kanske gå en sväng med vagnen och hoppas att hon slumrar till där istället. Inte så jättetroligt att hon gör det i och för sig...
Nu väntar tvätten på att bli upphängd på tork!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥