tisdag 16 februari 2010

Stor dag idag!!

Idag är det en superstor dag för mina små älsklingar!!

Benjamin har tappat sin andra tand! O givetvis har tandfen varit här med 10:-, han blev superglad o kommenterade det hela med att det är bra att ha pengar. Ja, jo, det ligger något i det :O))

Och Celina har börjat gå själv!! Som vanligt ställde jag henne på golvet i badrummet när jag tvättat henne efter maten, gick en bit därifrån o kallade på henne. Denna gången satte hon sig inte ner eller tog tag i dörrkarmen, hon stod kvar. Länge. O var supernöjd med sig själv o helt plötsligt började hon att gå. Överlycklig!! Nu verkar det som att hon har förstått att det inte är så farligt o att hon faktiskt lugnt kan sätta sig ner om hon känner sig osäker.

Det roliga är att när Benjamin tappade sin första tand, var samma dag som Celina tog sina två första steg... Lite smålustigt eller?? :O))

Nu sover mina små sötisar, jag sitter o väntar på att Darlingen ska stänga ner sin jobbdator så att vi kan krypa upp i sängen o titta på film o äta popcorn.

Dröm sött!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥