tisdag 18 juni 2013

Shoppi, shoppi!

Just nu kan man fynda Day Home på Campadre. Jag "hängde på låset" och klickade hem en ljuslykta/vas som jag spanat på ett tag. Dessutom med lite rabatt som jag hade innestående, billigt, billigt med andra ord. Lite senare på dagen landade ett meddelande från Campadre i min mail där de beklagade men att vasen jag beställt pga. ett produktionsfel lagts upp fel!!
Åhhh så besviken jag blev!
 
Velade en stund mellan dessa två, valet föll till sist på den översta. Men så blev det alltså inte i slutändan, jag valde därför att beställa den nedersta efter Campadres mail. 
I andra webbutiker ligger de på ca. 625 kr i denna storleken, på Campadre tog de 219 kr och hade satt rekommenderat pris till 379 kr! Det kan man kalla fynd! Ännu bättre fynd dessutom när min rabatt var avdragen!
 
Apropå webbutiker och fynd så börjar många sina reor just nu.
Creative Lounge hade fram till i söndagskväll 50% rabatt på större delar av sortimentet så då passade jag på att fynda en blus från Chillnorway. Tyvärr var den lite för stor så den får åka tillbaka...
 
 
En finfin blus som snart ska lämna mig igen. :O((((
 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥