onsdag 9 februari 2011

Shopping till barnen ♥. & till mig...!

På min Malin-dag hann jag shoppa en del till barnen oxå. Såklart!
Celina fick en fin tröja och matchande strumpor från Polarn o Pyret. Så härliga färger!


Benjamin fick två piké, två par mörkblå jeans, en ljusblå skjorta och en grå kofta med svarta detaljer från HM.


Och jag själv spanade på denna fina jacka från Lindex! Kan bara inte bestämma mig för om jag ska ha beige eller mörkblå...


Jag fyndade även en skål på fot idag. Identisk med Marimekko. Jag jämförde med en av våra äkta Marimekko-skålar här hemma, hittar verkligen ingen skillnad! Enda skillnaden är priset förstås, jag betalade 79 kr för denna fina skål. Marimekko kostar 249 kr...

Nu har Benjamin äntligen somnat, så nu blir det popcorn och film. Äntligen!

Ha en fortsatt fin kväll!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥