fredag 11 februari 2011

Sjukstuga!

God morgon
Igår när jag var i skolan hade de ringt från dagis, Celina hade kräkt. Jag hade inte hört det så till sist hade de fått tag på min svärfar som var gullig och åkte för att hämta henne. Lite trött var hon men med tanke på att hon vaknade redan halv sex igår morse, så var det ju inget konstigt med det. Annars var hon pigg och glad. Hon kräktes en gång till här hemma, kanske för att hon satte lite gurka i halsen. Sen dess har jag inte märkt något på henne. Så jag hoppas att det bara var något tillfälligt.
Benjamin är i skolan, jag och Celina går och småplockar lite = jag plockar undan, Celina plockar fram... Det kommer bli en lugn dag idag. Vi väntar in Älsklingen som är på väg hem från Stockholm nu, sen blir det lite mys, lite jobbande för hans del och när Benjamin är hämtad blir det ännu mer mys! Ikväll var tanken att vi skulle träffa några vänner som har hyrt en gympasal på en skola, där vi skulle spela innebandy, fotboll, ja, allt vad man nu kan göra i en gympasal faktiskt. Tyvärr får jag och Celina stanna hemma, vet ju inte helt säkert om det är magsjuka hon har åkt på. Igen. Trist om vi skulle råka smitt ner någon annan. Så det får bli en liten tjejkväll för mig och Celina. Det kan jag oxå behöva. Vi ska lämna in ett arbete om Amish idag så jag satt ganska länge med att sammanställa det, så ikväll blir det till att komma lite tidigare i säng.
Nu ska jag dammsuga innan Darling kommer hem!
Hej Svejs!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥