fredag 11 november 2011

Att älska nätshopping

Äntligen fredag och en efterlängtad helg är runt hörnet!
Idag blir det mer positiva toner här inne!
Barnen är lämnade på dagis resp. skola och jag ska snart sätta mig med en skoluppgift.

Det ska även packas för en övernattning och i eftermiddag blir det en sväng till skolan.

Igår fyllde världens bästa Nathan 18 år och såklart ska det firas rejält ikväll! Det blir en överraskningsfest på ett uteställe i Helsingborg där han ska firas med pompa och ståt, efter maten ska vi köra hem barnen och sen åker vi vuxna tillbaka och fortsätter firandet tillsammans med Nathan. Ska bli så roligt att se hans min när han kommer in på restaurangen och får se oss alla där!

Idag måste jag bara hylla nätshopping! Nytt som begagnat. Så enkelt och smidigt! Och ofta lite billigare.
Idag hade Campadre ett erbjudande från How to kiss a frog där jag fyndade en klänning och ett par tights till Celina. Var lite sugen på en klänning till men jag bestämde mig för att nöja mig med dessa plaggen.
Älskar HTKF´s kläder! Så fina och härliga. I våras köpte jag en rosa blus till Celina och hittade faktiskt en vit matchande till mig. Kul när man ibland kan matcha varandra.



Härom veckan beställde jag ett par Hunter Gloss Black från http://www.eshoes.se/, dessutom på rea så jag sparade en liten slant och fick hem stövlarna efter bara några dagar.


Kan varmt rekommendera denna sida, superbra service och bra information på sidan. Där kan man läsa om måtten på skorna, i alla fall på Hunter stövlarna, och man kan chatta med kundtjänst om man har någon fråga. Dessutom får man uppdaterad information om att varorna är packade och på väg samt att man får ett paketnummer så att man kan följa sitt paket. Kanonbra!

Och till Hunterstövlarna måste man ju ha ett par welly socks... :O)) Så underbart fina och sköna. Perfekt att använda i stövlarna när det blir lite kallare. Dessa köpte jag på Cenino Donna


Ytterliggare ett fynd gjorde jag på Tradera för ett tag sen. En Hawthorne Blouse från Odd Molly som jag letat efter så länge! Nu har jag äntligen den i min ägo och jag är så nöjd med den! Överväger att ha denna fining på mig ikväll, vi får se.



Nej, om skulle ta tag i dagen här och få gjort lite.
Busy, busy day!

Kramar Malin

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥