tisdag 22 november 2011

Reatips & helgmys!

Idag börjar Ajabajakids sin superrea!
Hittade en del finingar från Odd Molly och en del till barnen, men egentligen inget som jag verkligen vill ha, så denna gången blir det ingen shopping för min del.

Helgen som gått spenderades med våra fina vänner Annica & Ante. Det började med att jag hjälpte dem lite med flytt i fredags och sen blev det en spontan tacokväll tillsammans.
Lördagen var sen länge inbokad med dem, så vi fortsatte vår helg tillsammans med att vi girls gick en sväng på stan för att därefter möte upp Ante för en liten bit mat på Modesto.
Under tiden var Benjamin & Fredrik först hemma och tog det lugnt och sen bestämde Benjamin att de skulle till McDonalds. Fredrik hade nog hellre hängt med oss andra :O) Men vad gör man inte för sina barn?
Kvällen forsatte hemma hos oss med matlagning och en massa prat. Hur mysigt som helst!

Söndagen ägnade vi åt biomys med barnen. Biopremiär för Celina! Hon och jag såg Nalle Puh, en väldigt söt film, och killarna i familjen såg Tintin.
Celina var först lite skeptisk till att gå in i biosalongen, men när hon väl satt i sin stol var hon helt förundrad och satt som paralyserad hela filmen igenom.

Nu på morgonen har vi varit på utvecklingssamtal med Benjamin i skolan.
Det var så roligt att höra hur duktig han var, både i matte och i svenska! Älskade lilla killen har blivit så stor! Så det var två stolta föräldrar som gick ut från skolan efteråt!
Nästa fredag ska jag vara med honom i skolan hela dagen, spännande att få se hur han är och vad de gör.
Nu ska jag ta tag i dagen, har lite att fixa med innan det är dags för mig att åka till skolan.
Kramar
Malin

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥