onsdag 30 november 2011

Febrigt var det här!

Idag har jag hämtat hem en hängig och frusen liten kille från fritids. Efter en varm dusch, lite myskläder på och lite fika på det så verkade han känna sig lite bättre. Men senare kom febern och nu ikväll visade termometern på 40,5 graders feber, stackarn. Inget roligt att vara sjuk. Men efter lite alvedon och glass sover han nu gott igen.
Så imorgon ska vi bara vara hemma och mysa tillsammans, min lille plutt och jag.



Just nu är det många bloggare som i samarbete med olika nätbutiker kör en massa fina tävlingar. Presentkort på 1 000 kr att handla kläder och inredning för är väl inte helt fel :O)) Passar ju en shoppaholic som mig perfekt!


Hittade in på en annan blogg för ett tag sen och nu kör hon en riktigt fin första-adventsutlottning där man har chans att vinna en härlig kofta från Odd Molly! Det får man ju inte missa. För en extra lott skulle man tipsa om tävlingen och även om här inte är någon överdriven mängd besökare, så har jag i alla fall nu fått en extra lott :O)




Nu är det nog dags att hoppa i säng för min del. Imorgon blir det upp tidigt för ett besök på sjukhuset med Celina för att ta EKG och ett ultraljud på hjärtat. ♥



0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥