lördag 9 januari 2010

50% barnlediga igår

Häromkvällen när Benjamin hade svårt för att somna kallade han på mig o sa "Mamma, på fredag ska jag sova borta. Då ska jag sova hos farmor o farfar, jag ska ringa dom imorgon o fråga om det går bra" Sötisen! Det första han gjorde dagen efter var att ringa o fråga, o självklart gick det bra. Så hans mål hela veckan har varit fredag!
Han kan tycka det är rätt skönt att vara själv, utan Celina. Som han sa en gång, "jag behöver lite lugn o ro från Celinas skrikande" :O)) O jag kan förstå honom, skulle jag oxå behöva! Just nu är hon otroligt mammig, är jag i samma rum ska hon vara hos mig hela tiden. Hela dagarna säger hon mamma, mamma, mamma o får hon inte uppmärksamhet, blir hon arg o höjer rösten. En bestämd liten dam!

När Celina hade somnat igår gjorde vi en god middag, kycklingfilé med gorgonzolaost, coleslaw o peppar- o gorgonzolasås. Gott! Sen somnade vi nästan till en superdålig film (Management med Jennifer Aniston). Lugn o skön fredagkväll.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥