onsdag 6 januari 2010

Kärt återseende ♥

Var hos kära grannen Cecilia igår kväll på lite tjejglögg/vinkväll. Skönt att bara sitta o prata några tjejer, utan barn som drar i en hela tiden... Borde göra det oftare. Ska kanske bli ens mål för 2010!

Har snöat hela natten så idag har vi varit i pulkabacken, superroligt. Lär väl bli en runda dit varje dag nu ett tag framöver. När snön försvann senast tyckte jag det var ganska skönt att slippa den, men nu när det är så vitt o fint igen är det så mysigt!! O roligt! Man blir ju som barn på nytt!!

Nu sitter jag o väntar på att Caroline o Per-Johan ska komma från Malmö, borde vara här när som helst. Vi har inte träffats sen i slutet av sommaren 2008, då var jag gravid med Celina så de har inte träffat henne än. Ska bli superkul att träffas igen. Caroline är en av mina äldsta och bästa vänner, det spelar ingen roll om vi inte har hörts av på hur länge som helst, när vi väl hörs av är det som om det var igår. O vi vet att vi alltid finns där för varandra, när som helst. Äkta vänskap med andra ord.

Nu är de här så nu har jag inte tid med detta längre :O))

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥