tisdag 23 mars 2010

Framsteg!

Det blir mycket bloggande om Celina, men det händer ju mest med henne just nu. Det kommer så mycket nytt hela tiden. Härom veckan hittade jag henne i trappfönstret, då stod hon o tittade ut på Benjamin när han lekte utanför! Snacka om första parkett!! :O)) Påhittig liten tjej!
Nu går hon mycket stabilare o hon är nu överallt o ingenstans! Idag har jag fått hämta henne i trappan flera gånger (jo, vi ska skaffa en grind...). Hon har börjat kalla på Benjamin, det är en blandning av Jojo o Jaja, låter hur gulligt som helst. Det är verkligen den stora idolen! Igår såg hon att han var där ute o lekte, då gick hon o hämtade sina skor o pekade ut o sa Jojo :O)) Till sist var det bara att ta på henne o gå ut en stund. Då passade vi på att hänga upp lite mat till fåglarna, behöver jag säga att det var mer mat på marken än i hållaren... :O)) Hon hade roligt, det är det viktigaste.

Idag har vi varit o köpt skor till Benjamin, blev ett par Puma som han valde själv. Gick även in på HM o köpte ett par skor där till honom, Converse-liknande, o en t-shirt. Kul att handla till honom för en gångs skull, annars hittar man mest till Celina.

Tror jag får gå ut en stund med Celina igen, Benjamin är ju där ute... :O))



0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥