torsdag 18 mars 2010

Går i väntans tider...

... hihi, nej, inte riktigt det man brukar syfta på :O)) Jag går här hemma o väntar på att Fredrik ska ringa. I måndags förmiddag kom han hem från jobbet o mådde inte alls bra. Feber, huvudvärk o trötthet har hängt i sen dess. Hur mycket han än har vilat o sovit så kände han sig inte piggare. Idag kom han själv till insikt med att han får nog gå till läkaren nu o inte vänta tills tiden han fått nästa vecka. Så i förmiddags bar det av till vårdcentralen. Blodtryck, sänkan o värdena var bra, däremot har han fått en infektion i näsan (!) o läkaren var rädd att det kunde gå upp till hjärnan så han fick en akut remiss till sjukhuset. Han ringde för en stund sen o sa att han är inlagd men visste inte så mycket mer än så, han var på väg upp till en annan våning då o ville ringa hem innan han gick dit. Då får han vet om han får stanna över natten eller om han får komma hem. Så nu går jag här hemma o vet ingenting! Superjobbigt!!! Känner mig rastlös o lite smått orolig. Får försöka hitta på ngt för att skingra tankarna!

O nu kom samtalet! Han får stanna över natten... :O(( Han vet inte riktigt vad det fattas honom än, han hade inte riktigt tid att prata eftersom de väntade på honom. Så vi får väl avvakta lite till... Nu ska jag köra o lägga på pengar på bilen som står på sjukhusets parkering alt. se om ngn snäll granne är hemma o kan hjälpa mig att hämta hem bilen istället. Det hade ju varit det bästa.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥