tisdag 22 februari 2011

Älskade barn ♥

Har precis varit uppe och tittat på mina underbart fina barn som drömmer sött. Finast i världen. Sökte tidigare ikväll efter information till ett fördjupningsarbete och hamnade på en blogg som jag fastnade i. Blev så berörd. Bloggen skrivs av en mamma vars 3:dje och minsta barn har diafragmabråck, vet egentligen inte säkert vad det innebär, men flickan är född med magsäck, tarmar och mjälte uppe i bröstkorgen. Bara 2-3 dagar gammal opererades hon för detta och har efter det kämpat med sond, vikt mm. Helt enkelt kämpat för livet, för överlevnad. Hennes mamma, som har valt att vara själv med sina barn, är oxå en kämpe! Tänk att kämpa med detta helt själv och dessutom ha två barn till att ta hand om, som ska få sin tid. Och här gnäller man själv för minsta lilla ibland. Ska verkligen skärpa mig på den punkten, inte bli arg och irriterad för sånt som egentligen bara är struntsaker.
Jag är så otroligt glad över att ha två så fina och friska barn. Älskar dom av hela mitt hjärta. De är mitt allt. Får ont i hjärtat bara jag tänker på om något skulle hända dom. Usch, man ska inte tänka så.
Nu ska jag stänga ner och gå upp och pussa på Älsklingarna innan jag själv ska hoppa i säng.

Fördjupningsarbetet blev det inget gjort med ikväll, får ta det imorgon istället :O)

God natt & sov så gott

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥