onsdag 1 augusti 2012

Ledig dag!

Idag njuter jag av en ledig dag! Välbehövligt! Igår var en händelserik kväll på jobbet och det gick i ett hela tiden. När jag kom hem hade jag jättesvårt för att varva ner, när jag pratade med Fredrik kallade han mig duracellkanin....!, och somnade såklart hur sent som helst.

Ska snart skölja ur en toning sen kommer världens bästaste Tove från Lund! Var länge sen vi träffades så det ska bli så mysigt, lite shopping och massor med tjejsnack lär det bli. Senare ikväll ska jag möta upp mina trevliga arbetskamrater för lite god mat och lite gott rose på stan. 
 Tycker det är ett jättehärligt gäng jag jobbar med så det ska bli kul att träffas utanför jobbet.
Så många fina höstnyheter som börjar ramla in i butikerna! Galet att det börjar så tidigt, ännu galnare är det att en del redan börjar ta slut! Creative Lounge har fått in massor, bl.a. dessa fina byxor från Please


Från 2nd day kommer dessa fina toppar, snygga som de är eller med en kavaj över


 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥