torsdag 12 april 2012

Avslut!

Idag avslutades kursen barn- och ungdomssjukvård och nu är jag färdig med skolan, för alltid! Jag känner mig sjukt nöjd med mig själv och mina insatser, MVG i alla ämnen är inte fy skam!

Jag är så glad att jag valde att kompletera med denna kursen, det har varit otroligt lärorikt och jag känner att jag har mycket med mig inför sommaren på BB/förlossningen! Och i min framtida yrkesroll. Så nu börjar nedräkningen tills jag ska börja jobba  Längtar så!! Trots att det innebär att jag ska jobba hela sommaren ser jag verkligen fram emot det.

Tills dess ska jag njuta av ledigheten och tiden med barnen.

Imorgon ska jag och Celina ha en ledig dag då vi ska fixa några ärende och förbereda inför kvällen då vi ska ha middagsgäster. Just nu är Celina i en väldigt aktiv period, allt vi ska göra blir ett projekt eftersom det tar så mycket energi. Det ska springas i princip hela tiden och att lyssna på mamma finns absolut inte! Men med en liten muta imorgon kanske det kan gå bra ;O))

Nu ska jag passa på att göra lite popcorn medan det är reklam i Revenge.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥