söndag 22 april 2012

Bloggpaus

Idag blir det ett mobilinlägg. Tycker verkligen inte om att skriva inlägg på mobilen men nu har tangentbordet lagt av helt på laptopen...! Idag kör vi en lugn hemma dag, Celina och jag har varit på gympan, sista gången inför upp uppvisningen. Köpte med oss bullar hem och sen satt hela familjen och åt framför en film. Utanför öser regnt ner så idag unnar vi oss en innedag med en massa mys. Hela helgen har varit väldigt lugn. Igår åkte vi spontant till Ikea, Första gången Celina var i lekrummet men med storebror gick det jättebra. Skönt Tt jun à gå och titta i lugn och ro. När vi kom hem svirade vi om och blev sen upphämtade av ett par vänner som bjöd på 3-rätters. Underbart god mat och väldigt trevligt sällskap! Imorgon ska jag kontakta en kille som ska titta på datorn och se om det är lönt att laga den eller om det är bättre att skaffa en ny. nått fler inlägg från mobilen lär det inte bli så jag tar en liten paus härifrån nu. Kram.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥