måndag 2 april 2012

Lite vårerbjudanden!

Här hemma väntar vi på att finaste vännen ska komma hit! Min underbara vän Tove från Lund är på väg hit och stannar tills imorgon. Det var ett tag sen vi sågs så det ska bli så kul att få träffa henne igen!! Det ska bli en sväng på stan för lite shopping, obligatorisk aktivitet när vi träffas :O)) och ikväll ska vi mysa på god plockmat tänkte jag.
 
 
Helgen har varit lugn, lördagens träff blev inställd pga. att värdinnan blev sjuk. Självklart jättetrist men nytt datum är inbokat så nu ser vi fram emot det istället.
Jag och barnen var på turne i lördags, det blev två loppisar och en runda till Maria som driver nätbutiken Lilla Villa Vita. Hon hade öppet hus o visade upp sitt fina sortiment i deras fantastiskt fina lusthus!
Dessa fina tavlor från House Doctor fick följa med mig hem

Jag har inte hittat någon plats där de ska få stå eller hänga än, men har en ganska klar bild i huvudet om hur jag vill ha dom. Men till det behövs en speciell möbel först....!

På tal om tavlor så ska jag nog klicka hem dessa fina fjärilar från Hagedornhagen.

Just nu kör denna donnan ett samarbete med CanCaninteriör där man får 20 % rabatt på hela sortimentet! Bara man uppger koden VÅRYRA. Erbjudandet gäller ej nedsatt varor samt beställningsvaror. Gäller tom söndagen den 8/4.

Har länge spanat in dessa fina tavlorna, också från Hagedornhagen, men tror att jag har tänkt om lite nu. De små skulle passa i allrummet på ovanvåningen bättre och dessa fina kan jag se vid matrumsbordet här nere.

Kanske att jag klickar hem dessa också, tror jag får kolla så att jag har mannen med mig först bara.

Även Noos.se kör ett vårerbjudande där man får 25 % rabatt på deras sortiment, bortsett från skjortor från Eton och redan nedsatta varor. Noos säljer bl a Odd Molly, Filippa K, Lacoste mfl.
Koden är påsk25 och gäller tom onsdag den 4/4.
Denna provade jag när vi var i Malmö men kunde inte riktigt bestämma mig, kanske dags att slå till nu!

Nu är det hög tid att jag sätter fart här! Ska hinna hänga tvätt, dammsuga och få en liten 3-åring att ta på sig sina kläder. innan Tove landar här hemma...!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥