tisdag 10 april 2012

Stans tjatigaste...

Just nu känner jag mig som stans tjatigaste mamma! Men jag har gett mig den på att min dotter ska lära sig att plocka undan innan hon tar fram nya saker att leka med. Hon är expert på att lägga saker precis där hon står, det spelar ingen roll om det är på toaletten, på köksgolvet eller var det är! Sen får det ligga där tills vi andra snubblar över det! Men nu har projekt plocka-undan startat! Envisast vinner!!

Jag och Celina fortsätter med vår ledighet en dag till och tar dagen som den kommer. Vädret har inte varit det roligaste så vi har hållt oss inne och lekt istället. Satt och kollade runt på lite barnkläder och hittade hur mycket som helst hos Oiidesign!

How to Kiss a Frog - Dress w wings macaw


 How to Kiss a Frog - METTI dress+belt

Scotch and Soda - Belt with bow


Scotch Soda - Spring jacket


theBRAND - CITY TEE



theBRAND - FLOUNCE DRESS


TheBRAND - Jonta Shorts


theBRAND - KNIT FLOUNCE


Dessa fina kläder hade gärna fått flytta in i barnens garderober!! Älskar fina detaljer så som rosetter och volanger på tjejkläder, så länge det inte blir to much och osmakligt... Men de ovan är precis lagom. City Tee vill Benjamin gärna ha och hans födelsedag närmar sig så kanske den ligger i ett fint paket till honom då.

Nu ska denna tjatiga mamman fixa lite lunch.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥