tisdag 23 oktober 2012

Bohemian Society

Första dagen på gynavdelningen är avklarad och oj, vad det snurrade i huvudet med allt nytt man ska lära sig! Men otroligt kul såklart!
Efter en sväng till dagis på föräldramöte har jag nu landat här hemma och tänker faktiskt inte göra så hemskt mycket mer idag. Ska unna mig en stund i soffan med en bra bok så får stryktvätt och andra "måsten" helt enkelt vänta till en annan dag. Känns ju liksom inte som att det springer ifrån mig. Tyvärr...
Satt och tittade runt lite på nätet och såg att Campadre har en hel del bra kampanjer just nu. Bl a. hittar man fina smycken från Bohemian Society med upp till 70% rabatt.
 

 
Dessa fina är bara en bråkdel av vad jag hade kunnat tänka mig att köpa.
Borde lägga köpförbud på mig själv, har handlat så vansinnigt mycket den senaste tiden, men det är ju sååååååååå roligt att shoppa!! :O))))
 
Till killar har Campadre snygga piké från Fred Perry till nästan halva priset. Ett litet fars-dag-tips!
 
 
 
Nu väntar soffan och min bok på mig!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥