lördag 6 oktober 2012

Redo för festligheter!

Ja, då var det dukat och fixat och vi börjar bli redo inför kvällens festligheter!
Min Kärlek står vid spisen och fixat med köttet, rotfruktkakan gjorde jag igår och ska bara värmas på i ugnen och såserna är klara.

Ska snart gå och stassa om till något annat sen kan gästerna få komma.

 
Tallrikar Mateus, servettringar Borett, servetter TineK/Miss K, Glas Lagerhaus

 
Var en sväng på stan tidigare idag för att hitta servettringar, hittade dessa enkla och fina på Borett.
Tror att jag får köpa några till.

2 kommentarer:

  1. Tack söta du för en helt underbar kväll!
    Ni är helt underbara!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Så mysigt att träffa och umgås med er.
    Och så roligt att barnen har så kul tillsammans!

    Kram på dig.
    Malin

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥