lördag 6 oktober 2012

♥ Celinamys ♥

Godmorgon!
 
Denna lördagsmorgon är jag och Celina redan i full gång. Pappan i huset lät vi få sova lite eftersom han har haft några tuffa veckor på jobbet och är så trött och Benjamin sover hos farmor och farfar.
Mysigt att få rå om Celina lite själv, tror nog att hon också tyckte det var mysigt att vara själv med mamma och pappa. Hon var mycket lugnare än vanligt, annars är hon nu i en period där hon hela tiden ska bråka med storebror. Hon ska ta hans grejor och hon kan vara riktig ful i sitt sätt mot honom, utvecklingsfas antar jag. Men såklart visar hon också ofta att han betyder jättemycket för henne, den syskonkärleken som finns mellan dom är helt underbar!
Mm, nu sitter jag här och saknar min lille kille...!

Jag och Celina har så smått börjat förbereda inför kvällens middag, då denna fina tjej med familj kommer på besök.
Efterrätten står i frysen, dukningen är klar och en del av maten fixade jag redan igår.
Skönt när man kan förbereda, annat var det förr. Då fixade vi ALLT, städning, handling osv samma dag som gästerna skulle komma och länge sov vi oxå, så det var inte mycket tid vi hade på oss. Dålig planering med andra ord.
 
 
 
Lite nytt från Lilla Villa Vita och fina blommor som fick följa med hem från torget igår.
 
Nu ska jag fortsätta fixa lite innan det blir en snabb sväng på stan och hämtning av världens finaste prins.
 
Ha en underbar lördag!
 
Tänkvärt.
 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥