måndag 29 oktober 2012

Höstlov!

Måndag igen och med den kom även höstlovet, ett efterlängtat lov enligt sonen.
Idag hade vi inget planerat men ändå slutade det med en massa små ärenden. Handling av mat, köp av present och bankärende var bara några av de små tråkiga sakerna som vi fixade idag.
Barnen var sådär roade av det men med lite muta funkade det ändå bra. ;O))
 
På vägen hem utfodrade vi ankorna lite och sen tyckte de väl att jag hade varit så tråkig så de bad om att få åka till farmor och farfar en sväng, så nu sitter jag här hemma i ett tyst och lugnt hus och försöker ladda inför kvällens muskel-pass. 
Spännande att se om jag över huvudtaget kommer att överleva detta!
 
För ett tag sen skrev jag om denna fina jacka, Gondola Downjacket, från Hunkydory som jag så gärna ville ha.
 
 
Det var ju sådär lätt att hitta den sen, men enträgen vinner!
Förra helgen googlade jag jackan ännu en gång (bara sådär femtioelfte gången eller nåt...!) och hittade den till min förvåning på Nelly.com!! De hade antagligen fått in fler på lager, för de hade inte haft den tidigare! Den klickades hem utan att tveka kan jag säga!
 
Och i torsdags kom den. Min finafina jacka som jag bara älskar!
Jag brukar inte lägga ut några bilder på mig själv (står hellre bakom kameran...) men idag bjuder jag på en dagens, haha!
Verkligen inte det bästa ljuset att fota i så kvaliteten är som den är.


Jacka Hunkydory, Blus Hunkydory, Stövlar Hunter, Jeans G-star, Halsband Lilly of Sweden, Sjal Maia.
Är så galet nöjd med jackan!!
 
Nu tror jag att jag ska sätta mig med nya Plaza Interiör och njuta en stund av lugnet och tystnaden.

1 kommentar:

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥