tisdag 16 april 2013

Det där med nätshopping...

Borde egentligen gått och lagt mig för länge sen, men av någon anledning försvinner tröttheten framåt kvällningen - övertrött kanske!?
I helgen jobbade jag två nätter och efter bara några timmars sömn i söndags åkte vi till Ystad Saltsjöbad och spa:ade!
Tyvärr var där alldeles för mycket folk, trodde vi inte när det var söndag-måndag. Trångt i bassängen och man fick vänta en bra stund innan man kunde få plats i de varma bassängerna ute. Men annars var det så mysigt och avkopplande.

Satt på nätet igår och rätt som det var så var modell större av denna fina brickan från TineK Home hemklickad...
Det där med näthandel alltså. Så tillgängligt. Så smidigt. Så enkelt. Så underbart!
Älskar det!
 

Bild från Blackballoon
 
Däremot tycker jag att det är lite svårare att handla ex. byxor och skor på nätet. Satt och övervägde om jag skulle klicka hem dessa snygga jeansen från Please men det känns lite osäkert med storleken. Får nog ta mig ner på stan och kolla om denna modellen finns här i Kristianstad.
 
 
Bilder från ElsaLeonie

Dessa är tightare i modellen och hade passat mig bättre än baggymodellen.
Fick två par baggy av en mamma till Benjamins klasskompis men tyvärr var de för stora även för mig, så de fick gå vidare till en vän till mig istället.
 
Snygg blus från Fira (tidigare Spira)/Blackballon
 
Tröja från Hunky Dory/Milk and Honey
 
Blus från Odd Molly/Milk and Honey
 
T-shirt Just Female/Milk and Honey
 
Mmm, lite smått som gärna hade fått hänga i min lilla klädkammare.
 
Nu hann minsann tröttheten i kapp mig så....
...sweet dreams till er.


2 kommentarer:

  1. Som jag har kikat på denna bricka, så fin! Men har aldrig riktigt kommit till skott, då de ofta varit slut! Vad roligt att du fick tag på en.

    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de fina! Har också tittat länge på denna.
      Tyvärr blev jag lite besviken, typiskt när man väl kommer till skott! Den var grön i mönstret, inte grå, tydligen kan det skilja sig lite från olika leveranser.
      Jag har mailat för att se om de har grå, i såna fall byter jag, annars får jag kolla på annat ställe.

      Kram på dig.

      Radera

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥