torsdag 25 april 2013

Nytt i sovrummet

Sakta men säkert (och ibland lite osäkert, blir mycket velande) börjar det bli färdigt i sovrummet.
I helgen fick de fina vykorten från Ylva Skarp komma upp på väggen.
Letade länge och väl efter en svart stege att hänga våra Happy Lights på men de var så vansinnigt dyra jämfört med de vita jag hittade. Så jag köpte en vit på Åhléns och spraymålade den svart istället.


 
Tavlan från Vee Speers

 
Från Lakewood idag fick ett litet krus följa med hem.
Celina ville också ha ett och valde ett rosa till sitt rum.

 
Inte till sovrummet men väl till min arm, två fina armband även de från Lakewood.

Skål från House Doctor/Borett. Doftljus TineK/MissK
 
Jakten på överkast och matta fortsätter...

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥