tisdag 9 april 2013

Veckan som gått...

Jodå, jag lever.
Veckan som har gått har bara varit sjukt intensiv och bloggen har fått stå åt sidan.
Igen.
 
Ny vecka och fortfarande mycket som jag vill fixa med. Men idag har jag ändå försökt ta det lite lugnare och njuta av ledigheten några dagar till.
Något enstaka ärende har vi fixat med, hämtat upp Celinas kompis från förskolan och efter hämtning på skolan, där två extra barn följde med hem, har vi landat här hemma och jag bara är.
Lite rastlös, men jag får skjuta undan det där jag egentligen borde fixa med för en liten stund till ska jag bara vara.
 
I helgen hade vi besök ifrån Sandared och Kristianstad bjöd på sitt allra finaste väder under lördagen. Solen sken så vi tog en tripp till stranden i Åhus och grillade lite korv till lunch.
Celina frågade om jag hade tagit med mig hennes badkläder..... Lilla söta galning!
Men varför ha badkläder när man kan hoppa i vattnet med gummistövlar och kläder liksom!
Sötnosen var blöt upp till låren! Som tur var hade jag torra byxor med mig och vantarna fick agera strumpor. Efter en stund åkte de dock av och hon sprang barfota på stranden och i vattnet....
Benjamin råkade också bli blöt så han fick låna mammas gummistövlar en stund...
Älskade tokungar!


 
Senare på eftermiddag blev det bowling!
Tror att jag också hade behövt grindar och en sån som Celina hade för att putta ner sitt klot!
Gick sådär bra för mig, tom barnen vann över mig....!
 
 
Ha en fortsatt bra tisdag! 
 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥