tisdag 9 april 2013

Oii Design

Igår på Facebook såg jag att Oii Design firar att de har nått 50 000 gillare på sin Fb-sida med 20% rabatt på allt, även rean, utom presentkort såklart. Koden som gäller är Fb50000.
Så jag kikade in och ganska snart hade jag klickat hem detta från fina theBRAND till barnen.

barnkläder och Klänningar från theBRAND
 
Flounce Dress till min lilla prinsessa
 
barnkläder och Byxor & Shorts från theBRAND
 
Jonta Shorts till min lille prins
 
Tänkte att jag skulle kika in en runda till tillsammans med barnen så att de själv kan få välja lite. Benjamin är ju inte den lättaste att handla till så han får själv vara med och bestämma.
Koden gäller tom 23:59 ikväll.
 

Denna söta klänning från Mini Rodini hade gärna fått hänga i Celinas garderob
barnkläder och Tröjor från Scotch R'belle
Älskar kläderna från Scotch R´belle, som denna tröjan, men tycker de är lite för dyra för en 4-åring, kanske när hon är lite större

barnkläder och Kjolar från NOVA STAR
barnkläder och Klänningar från NOVA STAR
barnkläder och Tröjor från NOVA STAR
Nova Star har som vanligt en massa fint
 
barnkläder och T-shirts & linnen från theBRAND
barnkläder och T-shirts & linnen från theBRAND
Snygga t-shirts från theBRAND
 
barnkläder och Badkläder från NOVA STAR
Tuffa badshorts från Nova Star
 
Ja, ni ser, man kan ju shoppa huuuuuuuuuur mycket som helst!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥