torsdag 25 april 2013

Nostalgiresa de luxe!

Det duggar ju verkligen inte tätt med inläggen här...! Förstår inte var tiden tar vägen, tycker inte att jag hinner med något nu. Det är väl så när man är van vid att ha hur mycket fritid som helst till att nu ha ett schema att gå på. Jag klagar absolut inte - älskar verkligen mitt arbete - men det tar lite tid att vänja sig känns det som. Man får planera lite bättre bara.
 
I helgen hade vi ett par vänner över på middag och oj, vilken nostaligkväll det blev! Från att ha pratat om bröllop kom vi in på silikonbröst för att slutligen hamna på musiken från 80-talet... En märklig väg vi tog och det kanske kan tyckas att det inte har någon connection överhuvudtaget men jodå, i vår diskussion hade det... :O))
Det slutade med att vi satt och letade gamla godingar från 80-talet på Spotify. Som The Pinks, Noice, Gyllene Tider, Samantha Fox osv. Det sjöngs med och skrållades så Benjamin till sist bad oss vara lite tysta....! Hahaha! Men så roligt vi hade!
 
Tidigare på dagen skulle Celina varit på kalas (ja, precis skulle varit. För den här mamman hade sett fel på tiden och vår prinsessa missade kalaset! Kände mig som världens sämsta mamma någonsin!)
Men när vi ändå skulle hämta upp våra middagsgäster svängdes det in om för att överlämna presenten till födelsedagsbarnet.
 
Lika glad var vår lilla sessa för det!
 
Så fin i sin nya klänning från theBrand/Oiidesign
 
Nu ska jag och Celina åka till en nyöppnad butik här i stan - Lakewood som ägs av fina Carola som bloggar här. Har sett på hennes Instagram att hon har lite korgar, hoppas att jag kan hitta ett par som vi kan ha i sovrummet.


0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥