söndag 13 januari 2013

Pappelina

Har spenderat dagen med de små söta bebisarna på jobbet idag och oj, vad man kan bli sugen på en till när man ser dessa sötnosar! Men så kommer man hem till sina egna älsklingar och känner att nej, det räcker med dessa två underbaringar! Jag är så tacksam över att vi har fått två fina, friska barn och känner mig fullkomligt nöjd med min lilla familj.

Tvära kast här, från jobb och barn till tävling!
Såg en finfin tävling på Facebook idag som jag måste dela med mig av (plus att man får en extra lott genom att blogga om tävlingen)
Det är Inredningscompaniet som lottar ut en valfri matta i stl.70x150 cm från Pappelina.
Det enda man behöver göra är att gilla och dela på Facebook, och för en extra lott ska man alltså blogga om tävlingen.
Klicka här för att komma till deras sida på fb.



Dags att börja tänka på lite kvällsmat!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥