onsdag 23 januari 2013

Tjuvat lite...

Ja, faktiskt har jag tjuvat lite, lite, lite...! Men bara idéer!
Fast egentligen har jag ju bara inspirerats och kopierat lite... 

Har helt snöat in på damejeanneer nu och vill ha hur många som helst, tycker de är så enkla och fina. Med en enkel kvist, gren eller en ljusslinga i blir det hur fint som helst.
Var på en loppis för någon vecka sen och kom hem med denna fula sak. 

Det var verkligen som att köpa grisen i säcken, för jag hade ju inte en aning om hur flaskan såg ut! Så det var en chansning, men å andra sidan kostade den inte många tior.
Nu pryds flaskan av en ljusslinga och jag är så nöjd med resultatet!
Ev. ska den få byta plats men i väntan på ett annat projekt får den stå i allrummet på ovanvåningen så länge.


Idéen hittade jag här och ljusslingan hos Borett.
En annan ljus idé (vad vitsig jag var nu då!!) hittade jag hos denna fina tjejen. Och ja, jag stal helt enkel idéen rakt av! Tyckte det var så himla fint!
Här hänger älskade familjen på rad!
Tanken var att den skulle få hänga här tillfälligt men nu tycker jag nog att den hänger rätt så bra här! Får känna efter ett par dagar och se.
Ljusslingan hittade jag här. Rea plus att de hade 30% rabatt på en valfri vara, även rean - så nästintill gratis! Sånt gillas!
Sladden glömde jag visst fixa till, får jag fixa pronto!


0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥