torsdag 10 januari 2013

Underbar kvinna!

När Benjamin skulle somna igår kväll satt jag på hans rum och läste lite bloggar, bl a Fnulans blogg.
Vilken härlig och underbar kvinna! Hon skriver så fantastiskt roligt och hymlar inte om något, precis som hon själv skriver så är det den nakna sanningen. Inget är förskönat på något sätt.
I början när jag läste satt jag mest och log för mig själv för att efter en stund bubbla av skratt inom mig, kunde ju inte skratta så högt när Benjamin skulle somna..., men till sist kunde jag inte hålla emot utan exploderade av skratt så att tårarna rann!!
Då gav Benjamin mig onda ögat och sa irriterat till mig att "jag försöker faktiskt sova!!"
Ooopss! Inte varje dag man får sig en blåsning av sonen, haha!
 
Idag har jag och Celina en ledig dag och städning  står på schemat... Roligare kan man ha, men det är samtidigt så skönt att ha rent och fräscht till helgen.
Och apropå helgen, så ska Celina ha sitt första barnkalas på lördag! Hon är så förväntansfull och frågar varje dag om hur många dagar det är kvar tills hennes kompisar kommer. Så sött!
Kalaset kommer att gå i prinsessornas tecken, så klart....
 
Dags att ta tag i städningen så att man blir klar och kan njuta av det fina vädret sen.
Ser riktigt kallt ut men solen skiner så det får nog bli en promenad senare.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥