lördag 19 januari 2013

Våren är på gång...

Ja, inte om man tittar ut förstås men även om snön gnistrar vackert vitt ute och termometern visar på bitande kyla, så är våren på väg här inne. I veckan fick en rosa blomma följa med hem från affären. Rosa blommor är verkligen vår för mig.


En fin ljuslykta från Ateljé Lyktan som bara stått och skrotat har äntligen hittat en plats här.
Fick lyktan i present av en patient som tack för hjälpen när deras lille bebis kom till världen.


Även min älskade son vet att mamma tycker om rosa blommor. I förra veckan fick jag denna fina blomma av honom.


Lite annat nytt som nya gardiner, sängkläder, ny taklampa och lite annat smått och gott är också på gång att bytas ut här hemma. Love it!

Igår hade jag och Celina en ledig dag och började dagen i pulkabacken och på lekplatsen när storebror var lämnad i skolan.

När det är snö måste man ju såklart göra snöänglar!

Efter en tidig morgon och en dag på jobbet känner jag att det börjar dra lite i ögonlocken, så snart ska jag ta en bok och krypa ner i min goa säng.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥