tisdag 12 april 2011

Så trött...

Idag är jag så otroligt trött! Antar att helgens roligheter och sena kvällar tar ut sin rätt nu.Fredagen blev superlyckad med god mat och trevligt sällskap, tyvärr blev klockan ganska mycket innan vi kom i säng. Med en lugn lördagkväll hemma runt hörnet, kände jag att sömnen får jag ta igen då. Men icke! Vi stannade lite väl länge hos systeryster och var inte hemma förrän vid halv tolv. Men väl värt det, vi bjöds på god mat och hade verkligen superroligt!

I söndags kom Celinas kompis, härliga Molly och hennes fina mamma, Jessica, för en play-date. Och idag blev det en play-date med Ellen. Så roligt att se hur fint de leker med varandra nu, våra stora tjejer. Tiden går så sjukt fort! Det är så roligt att se deras utveckling, hur mycket nytt som kommer i princip varje dag. Nästan så att man önskar att man kunde stoppa tiden för en liten stund. Benjamin hade oxå en kompis på besök, en tjej från klassen. Men dom såg man knappt röken av på hela dagen! :)

Apropå Benjamin, så tror jag inte att man kan ha en finare son. Han lägger ofta märke till små detaljer och ger så fina komplimanger, att man är fin, har fina kläder eller att man är söt, att man har fina ögon osv. Häromdagen sa han att jag var söt och att när jag skrattar så glänser mina ögon...! Underbaraste, finaste unge! Det sparar jag i minnesbanken för att plocka fram de dagar det behövs.



Älskar dig obeskrivligt mycket, min älskade, fina son!

Kram


M

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥