onsdag 11 juli 2012

Saknar mina skatter ♥

Oj, visst över en månad sen jag var här inne....! Med jobb, flängande till familjen på Sturkö på lediga dagar och däremellan tvättas det, väskor packas om, gräset klipps - ja, en massa fixande och donande helt enkelt - så har det inte funnits tid till att sitta vid någon dator.

Idag har jag varit flitig och klippt gräset trots att jag efter en extremt intensiv dag på jobbet bara ville slänga mig i soffan och möjligtvis bara flytta mig därifrån för att krypa ner i sängen. Men så klart känns det bra när man är igång, hur trött man än är. När jag slutade jobba idag var jag så slut i huvudet att jag inte tänkte mig för utan bara slängde in mina grejor i skåpet, lämnade omklädningsrummet och när jag började rota efter bilnyckeln upptäckte jag att jag i all hast hade slängt in mitt passerkort i skåpet - i omklädningsrummet där man behöver just sitt passerkort för att komma in. Som tur är jobbar en gammal kursare till mig ikväll som jag dessutom delar omklädningsrum med så om en timme kör jag mot jobbet så att hon kan släppa in mig. Tänkte först att det löser sig, jag får väl vänta på att någon annan ska in dit imorgon bitti, men se där jag kommer ju inte ens ner i källaren!! Kändes som att en tur till jobbet ikväll är smidigare.

Igår kväll satt jag och kollade på gamla bilder från Benjamins skola och när man inte trodde att saknade efter barnen kunde vara större, ringde Fredrik och då hörde jag min lille prins i bakgrunden. Jag trodde hjärtat skulle gå i tusen bitar! Så halv man kan känna sig utan de man älskar allra mest! Imorgon efter jobbet åker jag mot Sturkö för att få pussa och krama på mina hjärtan! Som jag längtar!!!

Så här fina blev barnen efter en sväng till Karlskrona med papsen idag. Nyklippta små skatter. Celina hade dessutom fått en ny fin klänning. Pappa kan! :O))

Nu väntar lite packning innan den här förvirrade damen beger sig mot jobbet.
Svär fortfarande en aningens inom mig!!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥