söndag 5 augusti 2012

Båttur

Igår hade vi en riktigt härlig dag med sol, bad och en underbar tur med båten här i Karlskrona Skärgård. Det går inte att beskriva hur vacker miljön är här, det är knappt att det går att förmedla med bilder heller. Det blev en tur till Brofästet där barnen lekte en stund på lekplatsen och njöt av en glass. På vägen körde vi förbi en massa fina hus med helt fantastiskt läge! Förra sommaren hittade jag mitt drömhus, ett otroligt vacker hus precis vid vattnet. Gick inte att ta någon bild när vi körde förbi igår, ägarna var ute i trädgården... Får bli en annan gång istället.

Möcklösundsbron. På väg tillbaka mot båten.

Min underbara kapten!
Nu har vi precis vinkat av ett par vänner som börjar jobba imorgon, men förhoppningsvis kommer de till helgen igen. Själv ska jag också snart börja packa ihop mig och åka hemåt för en natt på jobbet. Men först blir det en stund i solen!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥