lördag 25 augusti 2012

Överraskning!

Idag har älsklingen varit i Tyskland för att fylla på öl- och vinförrådet. Med sig hem hade han en fin överraskning åt mig i form av två parfymer! Precis vad jag behövde!!
 
 
Tack min underbara Darling!
 
Jag har också ordnat med en present idag, dock inte till älsklingen...
Om en liten stund blir vi hämtade för att åka på middag och mysa med några av våra närmsta vänner. Till dom har jag gjort en tavla som beskriver deras fina familj. En fin flaska vin som vi köpte på en vingård när vi var i Italien 2008 tillsammans, ska också avnjutas ikväll.
 
 
Tyvärr var presentpappret helt slut i huset så det fick bli cellofan istället men det funkar ju det med.
 
I mailen för ett tag sen fick jag ett erbjudande på en snygg iPhone-plånbok från Letsdeal.se. Istället för 448 kr betalar man nu 169 kr inkl.frakt. Perfekt att ha både telefonen och sina betalkort i!
En rosa är nu på väg hem till mig! Hoppas jag! Det var visst begränsat antal per färg men jag håller tummarna på att det fanns en kvar åt lilla mig :O)
 
 
Dags att hoppa i andra kläder och fräscha till sig!
 
Ha en härlig lördagkväll!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥