torsdag 23 augusti 2012

Campadre

Idag har jag och Celina varit riktigt effektiva här hemma, vi har redan hunnit handla, baka och städat. Nu sitter hon och tittar på film innan det är dags för lunch och sen dagis/arbete.
 
Idag har jag klickat hem ett par skor till Celina från Vincent som just nu finns på kampanj hos Campadre med upp till 50% rabatt. Har alltid varit supernöjd med deras skor. Denna gången fick lillbusan välja själv och det blev likadana som hon hade när hon var mindre. Härlig färg och så lätt för henne att själv ta på dom. Extra plus för kanten som går upp framtill och skyddar skon.
 
Modellen heter Lennart och färgen Fuchsia
 
Campadre finns även vossatassar på kampanj, inget märke jag känner till. Men när jag för ett tag sen satt och bläddrade i en mama-tidning uppmärksammade jag deras annons och blev så positivt inställd till företaget!
 
 
Denna söta unge var ansiktet utåt, helt underbar bild!
Fler företag borde verkligen ta efter.

Imorgon öppnar en ny butik, Miss K, här i stan med en del av mina favoritmärken. Bl a kommer de att ha Tine K, Voluspa, Busnel, See by Chloe, By Malene Birger mfl.
Har verkligen saknat en butik med Tine K här i stan. Får bli en sväng in om butiken imorgon.
 
Bilderna lånade från deras FB-sida

 

1 kommentar:

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥