tisdag 28 augusti 2012

Glädje och sorg.

Idag delar jag både glädje och sorg med vänner.
Sorg för att en nära vän till mig har förlorat sin syster i en längre tids sjukdom. Två pojkar strax innan tonåren har förlorat sin mamma. En man har förlorat sin fru. En mamma har förlorat sin dotter.
Och som inte det var nog med att hon varit sjuk, så gick deras pappa bort i en tragisk och plötslig olycka för 1 ½ månad sen. Hur mycket ska en familj behöva gå igenom?! Livet är ibland så fruktansvärt orättvist.
Älskade vän, du finns i mina tankar och i mitt hjärta. Jag finns alltid här för dig.
 
 
 
Samtidigt delar jag den stora glädjen ett par vänner känner just nu som nyblivna föräldrar.
Igår kväll blev de stolta föräldrar till lille Ebbot!
Jag såg redan igår när jag jobbade på BB, att de var på förlossningen, så mina tankar har funnits hos dom och jag har varit så sjukt nyfiken på hur det gått. Allt hade gått bra och alla mår bra.
Idag ska jag till jobbet i ett ärende, tror allt jag får smita in om och ge de stolta föräldrarna en grattiskram!
 
 
Vara rädda om varandra och visa varandra kärlek!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥