fredag 24 augusti 2012

Resa

Härom kvällen satt jag och kollade lite resor och fastnade för underbara Mauritius. Ända tills jag såg priset... Drygt 130 000 kr för två veckor och fyra personer...!
Som hittat! Eller?!? Någon som ska med??! :O))
Att jag la ner det ganska så direkt behöver man väl inte tillägga... ;O)) Men visst ser det härligt ut!


Vi fortsätter nog att vända blicken mot Thailand igen, lite annan prisklass.
 
Jaha, då kom till sist den där dagen. Sista arbetsdagen på förlossningen. Det var lite vemodigt att lämna jobbet idag. När jag kom hem låg det ett fint kort i postlådan från min chef som tackade för det underbara arbete jag gjort i sommar. En otroligt fin gest.
Jag är uppsatt som timvikarie så jag hoppas på att jag snart är tillbaka igen!
 
Nu ska vi bege oss iväg till en klasskamrat till Benjamin på middag.
 
Ha en trevlig fredagkväll!
 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥