söndag 24 februari 2013

Familjedag!

Redan söndag!! Trots att vi fick en extra dag tillsammans i fredags, tycker jag att helgen har gått så fort! Fredagen spenderades ju i Helsingborg och barnen älskade Tropikariet.
Det är uppdelat i olika avdelningar, regnskog by night, Sydamerika, Afrika, Madagaskar och hajrev.
Lite obehagligt när vi gick igenom regnskogsavdelningen med flygande hundar som swichade förbi, men annars var allt jättefint. Hajrevet var mest populärt hos barnen, och att man fick klappa en orm som Benjamin tyckte var häftigt.
 
När vi kom tillbaka till stan styrde vi kosan hem till ett par vänner där det bjöds på god mat och härligt sällskap. Det var ett tag sen vi sågs så vi hade lite att ta igen och det blev betydligt senare än vad jag hade tänkt mig.
Så igår var det en trött mamma som masade sig till gymmet för ett komplett muskel-pass. Så skönt att börja dagen med lite träning. Dock känns det i benen idag...! Men det är samtidigt skönt att ha lite träningsvärk.
 
Idag har vi verkligen inte gjort mycket, söndagsvila heter det ju :O))
Celina har haft sin bästis på besök och efter en stund dök även granntjejen upp, my good vad 3 små tjejer kan låta!! Men så kul att höra hur roligt de har!
 
Nu blir det en date med strykbrädan framför tv:n!

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥