torsdag 14 februari 2013

Valentines Day!

 
 
Ja, det lyckas väl inte undgå någon att det är Alla Hjärtans Dag idag....!
Även om vi här hemma är duktiga på visa och säga hur mycket vi betyder för varandra varje dag, så tycker jag det är mysigt med en dag där man visar varandra lite extra kärlek. Kanske lagar någon extra god mat, ger en liten present eller bara gör något extra för någon man tycker om.
Ikväll blir det en light version av Alla Hjärtans Dag här hemma eftersom jag ska jobba inatt, så vi "firar" det lite extra imorgon istället.

Idag erbjuder Creative Lounge sina kunder 20% rabatt, även på rean, med koden amore.
 

Snygg t-shirt från Second Female
 

Tröjorna med texterna Love och Live kommer från Custommade.
Intäkterna för dessa går till Rädda Barnens arbete för att hjälpa de barn som tidigt tvingas börja jobba för att överleva, istället för att gå i skolan.
 
Nu ska jag försöka få i mig lite mat innan jag ska krypa ner i sängen och vila mig en stund inför nattens arbete.
 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥