torsdag 21 februari 2013

Fredagsmys en torsdag

Efter två nätter på jobbet ser jag fram emot lite ledighet i helgen och massor med familjemys. Imorgon är älsklingen min ledig så då kör vi en riktig familjedag med en tripp till Helsingborg och Tropikariet. Tror att barnen kommer att älska det. Och att jag kommer att hata det.... Avskyr allt vad kryp och reptiler heter! Ryser bara jag tänker på det. Men vad gör man inte för sina barn.
Så med tanke på mannens ledighet imorgon kör vi fredagsmys så här en torsdagskväll. Lyxigt!
Taco stod på menyn ikväll, som sig bör när det är fredagsmys...!
 
Oriflame kör ett samarbete med duktiga Valerie Aflalo just nu där hon agerar modeexpert. Längre fram i år kommer hon även att designa några exklusiva kollektioner för Oriflame.
 
Valerie modeexpert
 
Här är några smakprover som Valeri har valt ut
 

 
Snyggt!
 
Senaste katalogen gäller i ett par dagar till, vill du beställa är det bara att höra av dig.
Klicka här för att titta i katalogen online.
 

I katalogen finner man bland annat dessa fina armband för typ inga pengar alls...
 
Paris Bracelets
Fyra fina armband för endast 39 kr...! Kan liksom inte bli mycket billigare!
 
En favorit i repris
 
Charity Bracelet Black
 
Detta fina armband kostar 29 kr!
Jättebra kvalitet och sitter superfint!
Finns även i vitt och beige.
  10 kr går till den svensk-finansierade barnbyn i Brovary, Ukraina. Ett samarbete som Oriflame kör med SOS Barnbyar.
 
Nu ska jag och Benjamin krypa i myskläder och sätta oss med ipaden och titta på Hawaii Five-O, har helt snöat in på den serien. Inte den bästa serien men helt ok, att det är underbara miljöer och några snygga att vila ögonen på väger ju upp lite. :O))

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥